دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان با لينک مستقيم به همراه متن آهنگ لاکو جان و دانلود ساير آهنگ هاي جديد امير عظيمي

دانلود آهنگ هاي جديد امير عظيمي,دانلود آهنگ لاکو جان,دانلود آهنگ جديد لاکو جان,دانلود آهنگ لاکو جان با لينک مستقيم,متن آهنگ لاکو جان از امير عظيمي,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ چرا از من دلگيري دلگيري من گنهي نرمه,Download New Music,Download New Music Amir Azimi,Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان با لينک مستقيم

Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

گيتار و سه تار : کيان دارات , تنظيم و ميکس و مسترينگ : ايمان تيموريان

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

متن آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان :

مرا پيغام بامو کي قهري تو يار مي مرا لاکو جان بينمان قهري نبود ته حسه

مرا پيغام بامو کي قهري تو يار مي مرا لاکو جان بينمان قهري نبود ته حسه

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

چرا از من دلگيري دلگيري من گنهي نرمه

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

به خدا من تي عشقم تي عشقه يار بي مي دلداراما

چرا از من دلگيري دلگيري من گنهي نرمه

به خدا من تي عشقم تي عشقه يار بي مي دلداراما

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

 

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

 





:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی